Високу школу струковних студија за васпитаче ,,Михаило Палов” у Вршцу данас је посетио проф. др Зоран Милошевић, покрајински секретар за високо образовање и научноистраживачку делатност. Разлог посета је, између осталог, обележавања Међународног дана матерњег језика, значајног датума за ову институцију, која образује васпитаче на три језика: српском, румунском и ромском, и по томе је јединствена у региону.
Тим поводом покрајински секретар Милошевић уручио је представници Студентског парламента 5 рачунара за најбоље студенте који наставу похађају на ромском језику.
„Ту смо са скромним, симболичним поклонима. Оно што је много важније јесте да охрабримо изузетан напор наставника ове школе који раде на остваривању деценијског циља – културолошког повезивања и стварања чврстог темеља и пуне интеграције у образовни систем, између осталих и ромске заједнице“, нагласио је секретар Милошевић.
Покрајински секретар је посебно истакао значај специфичности високошколских институција у Војводини које реализују наставу на језицима националних мањина и уверио присутне да ће Секретаријат, као и до сада, подржавати њихов развој.
У наставку посете разговарало се о акредитацији новог програма за струковне медицинске сестре који Висока школа припрема, а у складу са потребама тржишта рада.
Посебна пажња посвећена је приказу међународних и домаћих пројеката у којима школа тренутно учествује. Између осталог, указано је на значај међународног пројекта Keep Educating Yourself (KEY), у оквиру програма Еразмус+ за јачање капацитета у високом образовању. Циљ овога вишегодишњег пројекта, финансираног средствима Европске уније, јесте да се у Србији и Црној Гори оформе центри за целоживотно учење, као и да се понуде савремени курсеви за њихово усавршавање. Поред овог пројекта Висока школа у Вршцу је један од партнера прекограничног пројекта Србија-Румунија For New Unique Education Design, чија реализација тек треба да почне.
Било је речи и о уједињавању високих школа у Војводини у Академије, уз уверавање проф. др Зорана Милошевића да ће се у овом процесу посебна пажња посвећивати дефинисању критеријума по којима ће појединачне школе постати чланице академија, као и по којима ће се бирати њихова седишта, уз напоре да се очува идентитет и специфичности појединачних чланица.